Seguidor@s de Embolica (Hazte seguidor/a)

jueves, 6 de noviembre de 2008

Todos somos Manresa

Una gran iniciativa para hacer que el Bàsquet Manresa no desaparezca de la ACB.

El colectivo TOTS SOM MANRESA nace gracias a la iniciativa de un grupo de 4 jóvenes aficionados al mundo del baloncesto (Oriol Cervera, Aitor García, Jordan Oliveras, Xavi Purcallà). Son más de 20 años participando activamente de este deporte tant importante en el territorio catalán. Ya sea en tareas de directivo, entrenador o jugador tienen la experiencia suficiente como para soportar el peso de un proyecto de tanta envergadura con la ilusión de unos rookies.

Y así es como un buen día este grupo de cuatro amigos se decide a hacer una apuesta por el baloncesto en Manresa utilizando todos sus amplios conocimientos de publicidad, relaciones públicas y comunicación.

La campaña se ha creado para reconducir la situación económica del Bàsquet Manresa, ya que necesita 1 millón de euros o la próxima temporada no podrá disputar la liga ACB. Según los creadores del proyecto, se tendrían que vender 100.000 camisetas para conseguir la totalidad de la financiación.

Visitad la web http://www.totssommanresa.com y dad soporte, el objetivo lo vale.

2 comentarios:

  1. Si senyor Joel!

    Cal fer-se resso d'aquesta situacio que pateix un dels historics del basquet catala.

    Malgrat tenir un pressupost ridicul, i atenent a les mancances economiques, es destacable que l'equip del Bages porta un balanç victories-derrotes de 4-3!

    Per acabar destacare que el club ha demanat ajuda a diferents estaments que els ha estat rebutjada....inclus a la generalitat!!! Com es tanca l'aixeta per alguns i com es mostra la ma foradada per altres!!! sense comentaris!

    ResponderEliminar
  2. La de pasta que va llençar per la finestra el Sr. Clos amb el Forum de les Cultures, perqué 4 sota la finestra s'embotxaquessin la pasta que malbarataba el pitjor vatlle que ha patit Barcelona.

    Ara els Hotels que es varen fer no s'omplen i la gran infraestructura montada només serveix per a fer-hi macro-festes per els guiris. En canvi per ajudar una institució amb el pes i la trajectoria que te el Manresa, ... no hi ha diners. El que passa es que ajudar al Manresa no comporta cap comissió ni permet amagar cap sobre en el trajecte.

    ResponderEliminar

Diu la teva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails